Conscious consumers of future

Partenariato strategico Erasmus+ 2017/2019.

KA2 – Cooperation for Innovation and the Exchange of Good Practices
KA219 – Strategic Partnerships for Schools Only
Codice progetto 2017-1-PL01-KA219-038547
Image
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer adipiscing erat eget risus sollicitudin pellentesque et non erat. Maecenas nibh dolor, malesuada et bibendum a, sagittis accumsan ipsum. Pellentesque ultrices ultrices sapien, nec tincidunt nunc posuere ut. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nam scelerisque tristique dolor vitae tincidunt. Aenean quis massa uada mi elementum elementum. Nec sapien convallis vulputate rhoncus vel dui.

LTTA Polonia

Docenti:

29-30 novembre 2017 e 1° dicembre 2017

08 Feb 2013

Timeline Item Title

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.